Thursday, September 19, 2024
  • time : 15:06
  • Date : Mon Sep 16, 2024
مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار کرد:
پنجمین جلسه كمیته مدیریت و برنامه‌ریزی رویداد ملی "كارآفرینی و فناوری‌های نوین كاهش ضایعات محصولات كشاورزی و غذایی با رویكرد نان و سبزی و صیفی"

پنجمین جلسه کمیته مدیریت و برنامه‌ریزی رویداد ملی "کارآفرینی و فناوری‌های نوین کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و غذایی با رویکرد نان و سبزی و صیفی"

حمایت از صاحبان ایده/فناوری و جذب سرمایه‌گذاران از اهداف اصلی برگزاری رویداد ملی "کارآفرینی و فناوری‌های نوین کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و غذایی با رویکرد نان و سبزی و صیفی" می باشد.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ میررحیمی دبیر اجرایی رویداد و رئیس مرکز امام در پنجمین جلسه رویداد ملی "کارآفرینی و فناوری‌های نوین کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و غذایی با رویکرد نان و سبزی و صیفی" گفت: حضور گسترده صاحبان ایده و فناوری و جذب سرمایه‌گذاران در این رویداد بر غنای رویداد می‌افزاید و ما به دنبال فراهم کردن شرایط مناسب برای نخبگان هستیم تا از خروج آنان از کشور جلوگیری شود. وی افزود: با حضور مسئولان کشوری در رویداد، حمایت و پشتیبانی قوی‌تری از نخبگان خواهیم داشت.  

میررحیمی یادآور شد: دفتر فناوری سازمان تات در نظر دارد در کنار رویداد، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار را در حوزه کاهش ضایعات کشاورزی برگزار نماید و از محققان و پژوهشگران سازمان تات خواست تا دستاوردها و فناوری های خود را در این رویداد معرفی نمایند و با ثبت ایده و فناوری و شرکت در رویداد، دستاوردهای خود را تجاری سازی کنند.

وی در ادامه از روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی درخواست کرد اطلاع رسانی رویداد تا سطح مدیریت‌های جهاد کشاورزی در روستاها انجام شود و یادآور شد: با این سطح از اطلاع رسانی، ایده‌ها و دانش بومی در سطح کشور شناسایی و جهت تجاری سازی ثبت و حمایت می شوند.

شایان ذکر است پنجمین جلسه کمیته برنامه‌ریزی رویداد ملی "کارآفرینی و فناوری‌های‌ نوین کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و غذایی؛ با رویکرد نان و سبزی و صیفی" با حضور سیدمجید حسینی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و مدیرعامل شرکت تاکستان غرب، یداله دالوند مدیرکل روابط عمومی سازمان تات، محسن نقاشی دبیر فدراسیون صنایع غذایی و کشاورزی کشور، میررحیمی رئیس مرکز امام و  اعضای کمیته  روز دوشنبه 26 شهریور ماه در سالن شتابدهی بهره‌برداران برگزار شد. این نشست به منظور تبادل نظر و برنامه ریزی اجرایی رویداد تشکیل شد.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags